luni, 28 noiembrie 2011

Prima

Nu am mai fost de atat de mult timp pe aici incat nici nu mai stiam cum se face ca sa pun un post nou - mai mult decat atat, pentru ca am acces si la un alt blog (care nu este al meu, doar am drepturi complete in el:)) eram foarte aproape sa public postul de mai jos acolo - noroc ca mi-am dat seama la vreme - pfiu :))

Trecand peste prima introducere, o sa continui cu a doua:

Dupa ce Vlad a citit posturile de pe blogul meu m-a rugat sa ii scriu in fiecare zi ceva pe blogul meu pentru ca, mai apoi, el sa citeasca gandurile mele :)

Asa ca astazi, dupa ce a trecut mult timp de la rugamintea lui si probabil el nu isi mai aminteste nimic, dau curs invitatiei sale.

Pe 7 iulie 2012 ne casatorim - cu ocazia asta fac anuntul oficial: am sa fac din blogul asta si jurnalul de nunta:)

Nu stiu daca asta inseamna ca sunt bridezilla, dar aproape in fiecare noapte visez o nunta complet anapoda - majoritatea lor defasoara in curtea bunicii si, tot in majoritatea, nu am rochie sau nu sunt machiata sau coafata - azi-noapte nu mai eram eu nepregatita ci nunta era un dezastru - aveam o masa de pe care invitatii urmau sa se serveasca si pe ea 2 cutii de suc si un butoias de bere si cineva, cred ca organizatorul, spunea ca ar fi fost bine sa avem macar niste ospatari :))

Fain este ca ma plangeam la el (mirele meu:)) acum cateva saptamani si, ca urmare, a visat si el in noapte urmatoare ca urma sa intram in biserica pentru cununie si el era incaltat in tenisi :)) Am pasat pisica in gradina lui pentru ca dupa asta o vreme nu am mai visat nimic de genul asta:))

Intr-o nota mult mai vesela, ieri am hotarat ca dupa ce ne casatorim o sa incepem sa incercam sa concepem un bebe - abia astept un bebitz cu ochii albastri ca ai lui Flaf :) Mmmm... abia astept si gata!

Intre timp caut cu pasiune modele de rochie de mireasa - am gasit una care mi-a placut si mai ca mi-as fi cumparat-o dar am hotarat sa astept sa probez macar una inainte de a face alegerea finala :))

Mi-e dor sa scriu, dar nu prea am inspiratie acum - o sa mai incerc si maine :)


P.S. Prima se refera la intaia din sirul de povesti pe care (poate) o sa le scriu pentru delectarea lui :***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu